Niet tevreden?

Bent u niet tevreden over onze zorg of dienstverlening? Dat vinden wij vervelend. Wij nemen uw klacht graag serieus en zoeken samen met u naar een oplossing.

Wat kunt u doen?

  1. Stuur uw klacht per e-mail

  2. Geen oplossing gevonden?

    • Bespreek uw klacht met de praktijkmanager of de praktijkhoudend huisarts (afhankelijk van de klacht).
  3. Hulp van een onafhankelijke klachtenfunctionaris

    • Komt u er met ons niet uit? Dan kunt u terecht bij de klachtenfunctionaris van DOKh.
    • Deze is onafhankelijk en helpt u bij het zoeken naar een oplossing.
  4. Geschilleninstantie

    • Als bemiddeling geen oplossing biedt, kunt u uw klacht indienen bij de onafhankelijke geschilleninstantie.
    • Zij doen onderzoek en doen binnen 6 maanden een bindende uitspraak.
    • Voor de procedure betaalt u maximaal € 50,- griffierecht.

👉 Meer informatie: Procedure klachtenregeling DOKh