Bent u niet tevreden over onze zorg of dienstverlening? Dat vinden wij vervelend. Wij nemen uw klacht graag serieus en zoeken samen met u naar een oplossing.
Wat kunt u doen?
- Stuur uw klacht per e-mail
- Mail uw klacht naar pm@mchydepark.nl.
- U wordt daarna door ons benaderd.
- Geen oplossing gevonden?
- Bespreek uw klacht met de praktijkmanager of de praktijkhoudend huisarts (afhankelijk van de klacht).
- Hulp van een onafhankelijke klachtenfunctionaris
- Komt u er met ons niet uit? Dan kunt u terecht bij de klachtenfunctionaris van DOKh.
- Deze is onafhankelijk en helpt u bij het zoeken naar een oplossing.
- Geschilleninstantie
- Als bemiddeling geen oplossing biedt, kunt u uw klacht indienen bij de onafhankelijke geschilleninstantie.
- Zij doen onderzoek en doen binnen 6 maanden een bindende uitspraak.
- Voor de procedure betaalt u maximaal € 50,- griffierecht.
👉 Meer informatie: Procedure klachtenregeling DOKh
