Inschrijven als patiënt(e)
Veelgestelde vragen
Wij zijn open voor nieuwe patiënten. Deze willen wij welkom heten. Bij ons staat goede zorg en vertrouwen centraal
U kunt via deze website een inschrijfformulier invullen. Daarnaast kunt u een inschrijfformulier ophalen in de praktijk. Het is van belang dat deze goed leesbaar ingevuld wordt. Dit betekent niet dat u bent ingeschreven. U hoort per mail of u bent ingeschreven.
Patiënten welke behoren tot één huishouden met een ingeschreven patiënt van onze praktijk, deze hebben voorrang.
Per mail krijgt u de bevestiging of u bent ingeschreven. Zorg er dus voor dat uw emailadres én BSN nummer goed leesbaar zijn. Niet leesbaar is niet ingeschreven.
Het heeft geen zin de praktijk te bellen en/of te mailen hoe het staat met uw inschrijving.
Bij veel expatverzekeringen kunnen wij helaas niet rechtstreeks declareren. Daarom vragen wij u om de factuur voor een consult vooraf per pin te voldoen. Dit geldt zowel voor telefonische consulten als afspraken in de praktijk. U kunt de factuur daarna zelf indienen bij uw zorgverzekeraar, die de vergoeding verder met u afhandelt.
Nee, wij nemen geen contact op dat u niet ben ingeschreven. U kunt er dan vanuit gaan dat de reden is dat we ons bevinden aan het maximale aantal patiënten in de praktijk.
Bent u niet verzekerd? Dan kunnen wij u alleen inschrijven als passant. In dat geval kunt u uitsluitend gebruikmaken van onze spoedzorg. Voor zowel telefonische consulten als afspraken vragen wij u om vooraf per pin te betalen. Houd er rekening mee dat ingeschreven patiënten voorrang krijgen.
Als u overstapt naar een andere huisarts, hebben wij altijd uw toestemming nodig om uw medisch dossier naar uw nieuwe huisarts te sturen. Zonder deze toestemming kunnen wij dit niet doen. U kunt uw toestemming eenvoudig doorgeven door de assistente te bellen, een e-mail te sturen of een E-consult te gebruiken.
Als u overstapt naar een andere huisarts, hebben wij altijd uw toestemming nodig om uw medisch dossier naar uw nieuwe huisarts te sturen. Zonder deze toestemming kunnen wij dit niet doen. U kunt uw toestemming eenvoudig doorgeven door de assistente te bellen, een e-mail te sturen of een E-consult te gebruiken.