Ik heb een klacht, wat nu?

Bent u niet tevreden over onze zorg of dienstverlening?

Dat vinden wij uiteraard vervelend.

Wij nemen uw klacht graag serieus en zoeken samen met u naar een oplossing.

Wat kunt u doen?

Stap 1

Stuur uw klacht per e-mail naar pm@mchydepark.nl

U wordt daarna door ons benaderd.

Stap 2

Geen oplossing gevonden?

Bespreek uw klacht met de praktijkmanager of de praktijkhoudend huisarts (afhankelijk van de klacht).

Stap 3

Komt u er dan nog niet uit?

Dan kunt u terecht bij de klachtenfunctionaris van DOKh.

Deze is onafhankelijk en helpt u bij het zoeken naar een oplossing.

Stap 4

Geschilleninstantie

Als bemiddeling geen oplossing biedt, kunt u uw klacht indienen bij de onafhankelijke geschilleninstantie.

Zij doen onderzoek en doen binnen 6 maanden een bindende uitspraak.

Voor de procedure betaalt u maximaal € 50,- griffierecht.

👉 Meer informatie: Procedure klachtenregeling DOKh