Bent u niet tevreden over onze zorg of dienstverlening?
Dat vinden wij uiteraard vervelend.
Wij nemen uw klacht graag serieus en zoeken samen met u naar een oplossing.
Wat kunt u doen?
Stap 1
Stuur uw klacht per e-mail naar pm@mchydepark.nl
U wordt daarna door ons benaderd.
Stap 2
Geen oplossing gevonden?
Bespreek uw klacht met de praktijkmanager of de praktijkhoudend huisarts (afhankelijk van de klacht).
Stap 3
Komt u er dan nog niet uit?
Dan kunt u terecht bij de klachtenfunctionaris van DOKh.
Deze is onafhankelijk en helpt u bij het zoeken naar een oplossing.
Stap 4
Geschilleninstantie
Als bemiddeling geen oplossing biedt, kunt u uw klacht indienen bij de onafhankelijke geschilleninstantie.
Zij doen onderzoek en doen binnen 6 maanden een bindende uitspraak.
Voor de procedure betaalt u maximaal € 50,- griffierecht.
👉 Meer informatie: Procedure klachtenregeling DOKh